Registratie via MijnRIVM.nl
Wij krijgen opmerkingen van patiënten dat er meerdere data ’s op MijnRIVM.nl staan dan dat er geprikt is. Dit komt doordat het RIVM per abuis zowel de datum van de vaccinatie als de datum van doorgeven noteert. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Dit is iets dat bij het RIVM ligt. Zij zijn bezig om dit op te lossen. Het RIVM geeft aan dat dit geen verdere gevolgen zal hebben.
Herstelbewijzen corona
Het kan voorkomen dat er in de registratie van de vaccins wat fout is gegaan. (de QR-code werkt niet, er staan verkeerde data in, er staat maar 1 vaccinatie in de app, terwijl er 2 gegeven zijn, etc.).
In zo’n geval kan uw huisarts een herstelbewijs voor u maken. Het is wel noodzakelijk om een vaccinatiebewijs te kunnen aantonen.
Wij verzoeken u dan te mailen naar: huisarts.dhg@gcdelden.nl
Voor meer informatie over herstelbewijzen:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/coronabewijs/herstelbewijs